Да си намериш работа е като да си намериш гадже


Готов съм!

Още един откъс от работния вариант на подготвящото се българско издание на книгата „Просветление в работата“ на Стийв Нобел.Готов съм!

 

Заявявам следното намерение

1. Готов(а) съм да видя и да трансформирам цялото страдание, което изпитвам заради работата си. Готов(а) съм да се освободя от всички ограничаващи вярвания, предразсъдъци, предположения, несъзнателни споразумения и задължения, от драмите, от преследването, от спасяването и от съзнанието на жертва, които явно ме блокират.

2. Готов(а) съм да бъда по-истински(а), присъстващ(а) и осъзнат(а) в живота си и в работата си. Готов(а) съм да се освободя от това да разчитам прекалено на живота на автопилот. Готов(а) съм да бъда 100% решително себе си.

3. Готов(а) съм да променя отношението към работата си и начина, по който я възприемам. Готов(а) съм да се изправя срещу всичките си страхове за настоящето и бъдещето. Виждам ярко, просторно, подканящо, изпълнено с надежда бъдеще, което се открива пред мен. 

4. Готов(а) съм да призная, че времето ми на тази земя е ограничено. Готов(а) съм да призная че времето ми е ценно. Готов(а) съм да оползотворявам времето си по-мъдро.

5. Готов(а) съм да приема и да използвам всичките си дарби, ресурси, силни страни и таланти. Готов(а) съм да използвам интелекта си с въображение и интуиция. Готов(а) съм да се насоча към най-силните си страни. Готов(а) съм да открия своето собствено място в света. Готов(а) съм да се вслушвам в обратната връзка, която получавам, и да я използвам мъдро.

6. Готов(а) съм за забавлението, хумора, смеха и творческата игра в работата ми. Готов(а) съм да не се взимам на сериозно.

7. Готов(а) съм да отворя живота си за забавни, игриви и подкрепящи хора, които да влязат в него. Готов(а) съм да се свържа пълноценно с други изследователи и пионери в областите, в които съм избрал(а) да работя.

8. Готов(а) съм да възприемам работата си като любовна история. Готов(а) съм за узная какво е ценно за сърцето ми. Готов(а) съм да изпълня работата си с ентусиазъм и радост. Готов(а) съм да обичам работата си. Готов(а) съм да открия работата на живота си. Готов(а) съм да я сбъдна.

9. Готов(а) съм да се лея като поток, вместо да се боря. Готов(а) съм да предприемам безпрепятствени действия в съзвучие с ценностите на сърцето си. Готов(а) съм да бъда на точното място в точното време. Готов(а) съм да направя така, че работата ми да се разгърне с лекота и елегантност. Готов(а) съм да работя с още повече блаженство.

10. Готов(а) съм да предприема това пътуване и да открия собствения си път. Готов(а) съм да вярвам, че вътрешният ми водач ще ме напътства в него, където и да ме отведе то.

Вашият коментар so far
Вашият коментар



Вашият коментар

