Да си намериш работа е като да си намериш гадже


Разбиване на митове за мрежуването

Аз съм съм голям фен на осъзнатото развитие на мрежата от контакти. Най-отговорно твърдя, че навсякъде по света това е подхода, който дава към 80% успеваемост при намиране на работа. В останалите 20% са кандидатстването по обяви и другите по-класически подходи.

В България обаче, все още има много блокиращи ни вярвания по въпроса. Бях писала за разликата между това да ползваш „връзки“ и „мрежи от контакти“.

Ето една статия от Entrepreneur.bg, която помага да разбием още митове и задръжки по темата:

      Прекалено стар съм за тия неща/да се запознавам

      Само бизнесмените/предприемачите го правят

      Неудобно ми е

      Нетуъркинга е подмазване/натегачество/ под моето достойнство

      Не мога, нямам визитки (коментар от мен : Ами направи си! )

      Не обичам да ходя по коктейли

      Не ми се ходи сам/а

      Тези хора не са ми интересни

Приятно четене и успешно мрежуване, ти желая! 🙂

2 Коментари so far
Вашият коментар

И още нещо много „популярно“ – нямам време за това !?

Like

Коментар от Христо Стоянов

Благодаря ти за добавката, Христо! Напълно съм съгласна с теб. Този мит е „популярен“ и в много области на живота, за които (уж) твърдим, че са ни важни.

Like

Коментар от Kapka




Вашият коментар

