Да си намериш работа е като да си намериш гадже


7-ми февруари : Представяне на „Работата за която сме родени“

Това не е обикновена книга. Откакто писах за нея и я зачетох си казах, че ще си отбелязвам ценни моменти с лепящи листчета и ше подчертавам текста с молив. Идеята ми беше после да ти публикувам тук някой наистина полезни за теб неща. И … нищо не направих. Толкова много листчета сложих и толкова текст подчертах, че стана невъзможна мисия да ти го цитирам всички тук.

Оклекна ми като видях, че има представяне на книгата утре! От Издателите разбрах, че вдъхновени от книгата хора ще дойдат и ще споделят какво те са си взели от нея. Присъстващите ще имат възможност и да преживеят нещо позитивно и интерактивно, водено от Емилия Илиева. Ето какво пише тя за книгата и прецени сам. Аз лично смятам да отида! 🙂

3 Коментари so far
Вашият коментар

Пълно с правописни „недоразумения“!
Ако някога ми изчезне докрай любопитството да надниквам в такива прехвалени блогове, сигурна съм, че най-накрая ще ми оклеКне от някоЙ дразители…:(((

Like

Коментар от Мария

Толкова се вбесих, че не видях собствената си правописна грешка, допусната абсолютно случайно:
Дразители – да се чете дразНители.

Моля за извинение и благодаря за търпението!

Like

Коментар от Мария

Страхотно Капка, но за съжаление отново в София :((

Like

Коментар от Sonya




Вашият коментар

