Да си намериш работа е като да си намериш гадже


Как използваш твоята визитка?

Бях писала вече за визитката като много важен аксесоар при търсене на работа чрез „мрежуване“ (networking). Това малко правоъгълно (но и не само) картонче(но и не само) в голяма степен може да подпомогне създаването на първоначално добро впечатление за теб. А при умело и творческо ползване можеш да засилиш трайността и лавинния позитивен ефект за твоя имидж в мрежата си от контакти.

Била съм на презентация на Десислава Бошнакова за визитките и си спомням ентусиазма и купчината нови идеи, които си взех тогава. Като видях, че на 8-ми юни тя прави краткото обучение Как да използваме визитната си картичка – работилница за успех! реших, че ще ти споделя новината. Сигурна съм, че след такова едно обучение размяната на визитки никога вече няма да е просто един протокол за теб. За мен той вече е извор на забавление и учене за хората около мен.

Вашият коментар so far
Вашият коментар



Вашият коментар

