Да си намериш работа е като да си намериш гадже


Колко е хубаво да не работиш?

Това възкликва в едноименната си книга Ьрни Зелински. Въпросителната я сложих аз. Когато човек е безработен може и да възкликне така, но не винаги и не в позитивен дух. Книгата на Ьрни е много ценна именно в преосмислянето по позитивен начин на периода без работа.

Тя може да ти помогне да постигнеш, това което аз наричам „от дефекта -ефект“. Аз все още я чета, но това което ме грабна като я разлиствах в книжарницата бяха заглавията от съдържанието,  като например :

Без работа: истинският тест що за човек сте

Често тъгуваме по отминалите златни дни, които никога не са били

Някой ме отегчава … май че съм аз

Упражнявате ли всичките си оправдания, за да не се упражнявате?

Да не напишеш книга може да е по-трудно, отколкото да я напишеш

Ако вярвате, че щастието може да се купи, защо не продадете малко от вашето?

Май няма нужда да добавям повече.

2 Коментари so far
Вашият коментар

Здравей,много ми хареса коментарът ти на Колко е хубаво да не работиш”
Не мога никъде да намеря книжката,а така ми се иска да я прочета.Някак си можеш ли да я сканираш или снимаш и да ми я изпратиш,да те помоля/ tonybombony@abv.bg
Изчерпана е навсякъде по всички книжарници и в нета.
Много ти благодаря ако успееш,плийз.

Like

Коментар от Антоанета

Здравей Антоанета, Радвам се, че коментара ми ти е харесал. Това ме окуражава да пописвам и тук. Напоследък ми е много по-лесно да споделям и набързо да коментирам неща в едноименната страничка във Фейсбук. Бих ти дала книгата, но се оказва, че вече съм я дала. Пиши на издателство Кибеа, те може и да я имат още. Кой знае…
Поздрави!

Like

Коментар от Капка




Вашият коментар

