Каквото повикало…
Вашият коментар so far
Вашият коментар
21.09.2009, 18:48
Filed under: Взаимоотношения с работодатели, собствен бизнес | Етикети: обяви, работодател, равнопоставеност, търсачи
Filed under: Взаимоотношения с работодатели, собствен бизнес | Етикети: обяви, работодател, равнопоставеност, търсачи
..такова се обадило. Питам се какво ли ще се обади на следната обява от магазин на Граф Игнатиев в София? Особенно ме впечатлява усилието на работодателя(или на упълномощения от него човек) да разпечата на цветен принтер в синьо-зелени цветове тази обява. А какво ще кажеш за точката в края на текста? 🙂
Аз определено считам, че всички сме на един хал и че и търсачите на работа и работодателите си имат трудности да се срещнат. Но като видя такова едно творение, в дълбочината на душата си се възмущавам. Защото…
- считам, че такава една обява обижда хората, които търсят работа. Че гледа на тях като на сива маса, която се наема за да бачка, да струва евтино, да няма никакви претенции и да не създава истории.
- показва също ниското нивото на култура на работодателя, който после ще негодува колко калпави кандидати идват да го видят и как неефективно работят. За оборота да не говорим…
- може би греша, но ми се струва, че търсачите, които биха откликнали на такава обява, биха го направили само, ако са или безкрайно отчаяни и/или имат толкова ниско самочувствие и самооценка, че нямат нищо против да се идентифицират с понятието „персонал“. А може да са чисто и просто неграмотни, но все пак да сколасат да сричкуват двете думи.
- в крайна сметка, губим всички : търсачи, работодатели и клиенти.
Но това е само една моя хипотеза. А може би греша?
Вашият коментар
Вашият коментар so far
Вашият коментар