Да си намериш работа е като да си намериш гадже


Погледни отново

Преди години с чашка кафе Лаваца ми сервираха свитъче с късметче. Падна ми се картинка с едно мъъъничко драконче, което осветено отблизо хвърляше една огроооомна страшна драконова сянка върху отсрещната стена. Под картинката имаше едно изречение „Нещата от живота са страшни само на пръв поглед“. Оттогава, благодарение на този маркетингов трик на марката кафе, аз се снабдих с вдъхновяваща фраза, която ми помага в трудни моменти. Казвам си това изречение като не съм уверена или направо си ме е страх да не се издъня : преди да отида на важна среща, преди да вдигна телефона и да направя важен за мен контакт, преди да изпратя важен мейл, който дълго съм обмисляла. Споделям го, защото може и на теб да ти пасне. В търсенето на работа много пъти е страшно, несигурно, неудобно, притеснено… Погледни отново и … давай напред!

има 1 коментар so far
Вашият коментар

[…] които нямат и толкова време, горещо препоръчвам “Погледни отново“,  “Пълното в чашата“, “Търсенето на работа […]

Like

Pingback от Да си намериш работа е като… да си намериш гадже | Нова работа




Вашият коментар

