Да си намериш работа е като да си намериш гадже


Мотивационно писмо(2)

Лично аз научих една много простичка схема на мотивационно писмо. Тя има преимуществата да се помни лесно и да равнопоставя теб и работодателя. Ето я схемата:

1. Вие – т.е. фирмата, обявата, нещо за сектора на дейност, нещо за позицията, нещо специфично, което сте научили от пресата или от реномирано лице в бранша. 2 изречения са достатъчни.

2.Аз – аз пък работя/имам интереси/запознат съм с процесите в тая и тая област…пак 2-3 изречения, но специфични за вас. Още по-добре с факти, които може и да няма в автобиографията. 

3.Ние – какво можем да правим заедно – тук препоръчвам използването на думи като „сътрудничество“, „обмяна на идеи“ и изобщо такива които показват взаимно изгодни ползи да се срещнете с работодателя…дори и да не отговаряте на обявата:)

 Лично аз като използвам схемата, винаги дава добри резултати – писмото е добро, отличава се от другите и показва моята индивидуалност. Пожелавам ти го!:)

Вашият коментар so far
Вашият коментар



Вашият коментар

