Да си намериш работа е като да си намериш гадже


Мотивационно писмо (1)

Както името му подсказва това е писмо, което отразява твоята мотивация за да работиш във фирмата на работодателя, т.е. отговаря на въпроса „Каква е твоята мотивация да работиш точно за тая фирмаи и  точно на тази позиция?“.Често срещана грешка е да се пише писмо, което отговаря по-скоро на въпроса:“Защо трябва да вземете мен във фиримата?“, което е различно като резултат. Първото писмо показва, че си се запознал с фирмата и осъзнато кандидатстваш, а второто по-скоро се превръща във възхвала на твоите качества. Мен лично второто ме дразни като го срещам, да не говорим пък за клишетата…

има 1 коментар so far
Вашият коментар

И аз съм си мислела – и от двете страни на „бариерата“ – какво казва мотивационното писмо. Когато съм четяща, за мен е по-важно да науча повече за кандидатстващия, да разбера доколко се е ориентирал какво се предлага и какво се търси. Като кандидатствам, се опитвам да кажа пак тези неща, т.е. какво търся и как съм го видяла в обявата…

Like

Коментар от petya




Вашият коментар

